1. Informaţii generale
Date companie
• Nume: S.C. Galathea Moments S.R.L.
• Nr.Reg.Com: J29/1047/2016
• CUI: 36152034
• Cont: ING Bank
• Sediul social: Str. Gh. Gr. Cantacuzino 146, bl. 3D2, ap. 14, Ploiesti - Prahova.
• Telefon: +40 736 976 075
2. Confidenţialitate
Toate informațiile furnizate de către dumneavoastră sunt Confidențiale și destinate exclusiv utilizării de către S.C. Galathea Moments S.R.L..
Orice informație furnizată de dumneavoastră. va fi considerată și va reprezenta consimțământul dumneavoastră expres ca datele dumneavoastră personale să fie folosite de către S.C. Galathea Moments S.R.L. în conformitate cu următoarele scopuri: realizarea de comenzi on-line, respectiv facturarea produselor comandate.
Refuzul de a comunica datele determină imposibilitatea finalizării comenzilor. Informațiile înregistrate sunt destinate exclusiv utilizării de către S.C. Galathea Moments S.R.L..
3. Modalitate de plată
Puteți să optați pentru una dintre următoarele modalități de plată:
- Numerar;
- Ordin de plată / Transfer Bancar.
Orice comandă necesită un avans de 50% din valoarea totală a comenzii .
4. Livrarea și transportul
Livrarea este gratuită în Ploiești. Comenzile a căror livrare este solicitată în altă localitate, vor fi trimise prin FAN Courier. În aceste situații, costul transportului va fi suportat integral de către client.
5. Preţuri
Prețul sau prețurile indicate în ofertă vor fi în Lei, fără TVA. S.C. Galathea Moments S.R.L. este neplătitoare de TVA.
6. Cantitatea minimă
Conform politicii comerciale a S.C. Galathea Moments S.R.L., din motive de rentabilitate economică, nu vor fi acceptate decât acele comenzi care au ca obiect cumpărarea unei cantități minime de produse (calculate în funcție de tipul de produse solicitate și de valoarea respectivelor produse). Cantitățile minime sunt afișate în pagina de produs și diferă de la un produs la altul. Sunt acceptate comenzi în cazul în care sunt îndeplinite condițiile valorice și cantitative.
7. Reclamaţii
Clientul este obligat să inspecteze Produsele odată cu recepția lor sau să numească pe cineva care să le inspecteze, pentru a vedea dacă sunt sau nu defecte.
Orice defect trebuie adus la cunoștință Furnizorului în scris, cât de curând posibil, dar în MAXIM 8 zile de la descoperirea defectului/lor. După expirarea acestui termen, Clientul este obligat să accepte calitatea Produselor și să renunțe la drepturile și despăgubirile disponibile lui prin lege și/sau Contract și acești Termeni și Condiții Generale.
Reclamația, așa cum este definită în Paragraful precedent, nu suspendă obligația Clientului de a efectua plata.